Počet položek: 0 0,00 CZK

Obchodní podmínky

E-SHOP STAVÍME PRO SEBE

Platné pro nákup prostřednictvím internetového obchodu provozovaného společností Stavebniny Trend s.r.o., se sídlem Rooseweltova 1096, 468 51 Smržovka, IČO: 04247213, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 35997.


I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím na základě kupní smlouvy uzavírané prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

  2. Prodávajícím je společnost Stavebniny Trend s.r.o. (dále jen „prodávající“).

  3. Kupujícím je fyzická osoba, která nejedná při uzavírání smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání (dále jen „kupující“). Obchodní podmínky se nevztahují na podnikatele.

  4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek lze sjednat pouze písemně ve smlouvě. Tato odchylná ujednání mají přednost před zněním obchodních podmínek.

  5. Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění.


II. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Objednávka kupujícího je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká potvrzením (akceptací) objednávky ze strany prodávajícího na e-mailovou adresu kupujícího.

  2. Pro uskutečnění objednávky je nutná registrace nebo přihlášení kupujícího a vložení vybraného zboží do nákupního košíku.

  3. Objednávka obsahuje informace o zboží, ceně, způsobu platby, doručení a případných nákladech spojených s dodáním.

  4. Kupující má možnost před odesláním objednávky údaje zkontrolovat a opravit. Objednávka je závazně odeslána kliknutím na tlačítko „Objednat zboží“.

  5. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat dodatečné potvrzení objednávky.

  6. Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.


III. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cena zboží je uvedena včetně DPH a případných dalších poplatků. Kupní cenu lze uhradit:

    • v hotovosti na prodejně ve Smržovce,

    • bezhotovostně převodem na účet č. 4106807329/0800.

  2. K ceně zboží mohou být připočteny náklady na balení a dopravu.

  3. V případě zboží na objednávku může prodávající požadovat zálohu.

  4. Cena je splatná:

    • při převzetí v případě hotovostní platby nebo dobírky,

    • do 10 dnů v případě bezhotovostní platby.

  5. Za uhrazení se považuje den připsání částky na účet prodávajícího.

  6. Prodávající může podmínit dodání zboží úplným zaplacením ceny.

  7. Slevy nelze kombinovat.

  8. Daňový doklad (faktura) bude kupujícímu zaslán elektronicky.


IV. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit mimo jiné od smlouvy:

    • o dodávce zboží upraveného na přání,

    • zboží podléhajícího zkáze,

    • zboží smíseného s jiným,

    • zboží vyňatého z hygienického obalu.

  2. V ostatních případech má kupující právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

  3. Odstoupení musí být písemně zasláno na adresu pobočky nebo e-mail: objednavky.stavimeprosebe@seznam.cz.

  4. Kupující musí do 14 dnů vrátit zboží na vlastní náklady. U zakázkové výroby a betonových výrobků nese kupující také náklady na dopravu zpět k výrobci a případné storno poplatky.

  5. Peněžní prostředky budou vráceny nejpozději do 14 dnů stejným způsobem, pokud kupující zboží vrátí nebo prokáže jeho odeslání.

  6. Prodávající může započíst škodu na zboží oproti vracené ceně.

  7. Prodávající může od smlouvy odstoupit do doby převzetí zboží kupujícím.

  8. V případě odstoupení pozbývá darovací smlouva účinnost a dárek musí být vrácen.


V. DOPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1. Pokud si kupující zvolí vlastní způsob dopravy, nese odpovědnost za rizika a náklady.

  2. Kupující je povinen převzít zboží na adrese doručení.

  3. Opakované doručení nebo doručení jiným způsobem hradí kupující.

  4. Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat obal a případné poškození oznámit dopravci.

  5. Další podmínky může stanovit prodávající v dodacích podmínkách.

  6. PPL dopravou je možné zasílat jen zboží do délky 50 cm. U zboží ve fólii se účtuje příplatek 200 Kč + DPH.

  7. U dodávek přímo od výrobce jsou termíny pouze orientační. V případě traťových závozů záleží na dostupnosti dopravce.

  8. Pytlované materiály nejsou zasílány PPL, pouze k osobnímu odběru.


VI. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Práva z vad se řídí občanským zákoníkem (§ 1914–1925, § 2099–2117, § 2161–2174).

  2. Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí:

    • odpovídá popisu,

    • je vhodné k obvyklému účelu,

    • je v odpovídajícím množství, míře a hmotnosti,

    • splňuje právní předpisy.

  3. Ustanovení se nevztahují na vady odpovídající nižší ceně, běžnému opotřebení nebo použitému zboží.

  4. Vada projevená do 6 měsíců od převzetí se považuje za vadu při převzetí.

  5. Reklamaci lze uplatnit v provozovně prodávajícího nebo sídle firmy.

  6. Další podmínky může upravovat reklamační řád.


VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Vlastnictví ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení.

  2. K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

  3. Kupující přebírá riziko změny okolností podle § 1765 občanského zákoníku.

VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Správcem osobních údajů ve smyslu čl. 4 odst. 7 nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) je Stavebniny Trend s.r.o., se sídlem Rooseweltova 1096, 468 51 Smržovka, IČO: 04247213 (dále jen „správce“).

  2. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě, které kupující poskytne při objednávce nebo registraci (např. jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon).

  3. Správce zpracovává osobní údaje za účelem:

    • vyřízení objednávky a plnění kupní smlouvy,

    • vedení uživatelského účtu (v případě registrace),

    • plnění právních povinností (např. účetních a daňových),

    • zasílání obchodních sdělení (pokud k tomu kupující udělil souhlas).

  4. Právním základem zpracování je:

    • plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

    • splnění právní povinnosti dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,

    • oprávněný zájem správce dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR (např. pro přímý marketing),

    • souhlas subjektu údajů dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR.

  5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu:

    • nezbytnou pro plnění smlouvy,

    • po dobu stanovenou právními předpisy (např. archivace faktur 10 let),

    • nebo do odvolání souhlasu, byl-li udělen.

  6. Správce může předat osobní údaje třetím stranám pouze v nezbytném rozsahu:

    • dopravcům za účelem doručení zboží,

    • účetním a daňovým poradcům,

    • poskytovatelům IT služeb,

    • orgánům veřejné moci (v případě zákonné povinnosti).

  7. Správce nepředává osobní údaje mimo EU ani mezinárodním organizacím.

  8. Kupující má jako subjekt údajů tato práva:

    • právo na přístup ke svým osobním údajům,

    • právo na opravu nebo výmaz,

    • právo na omezení zpracování,

    • právo vznést námitku proti zpracování,

    • právo na přenositelnost údajů,

    • právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

  9. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, avšak nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy.

  10. Správce přijal technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace